Mi történik miután leadta rendelését?

Mi történik miután leadta rendelését?

Munkatársunk a lehető legrövidebb idő alatt, de maximum 2 munkanapon belül felveszi Önnel a kapcsolatot telefonon. Tájékoztatja a rendelés várható átfutási idejéről, szállításról. (Ha többszöri próbálkozásra sem érjük el Önt, akkor e-mail-es értesítést küldünk a kapcsolatfelvételről.) Ebben a státuszban még bármin lehet módosítani a rendelésben. Ha a telefonos egyeztetés alapján minden kérdéses pontot sikerül megbeszélni, akkor a megbeszéltek alapján visszaigazolásra kerül a rendelés email-ben is. Ezzel rendelése átkerül a "Függőben lévő rendelés" státuszból a "Feldolgozás alatti rendelés" státuszba. A visszaigazolás pillanatában a Vásárló, és Webáruház között kötött szerződés az Álltalános Szerződési feltételeknek megfelelően érvénybe lép.

Amikor a szállítók átveszik a terméket a Vásárló e-mail-es értesítést kap, mely tartalmazza a szállító elérhetőségét is, de szállítás előtt egy nappal telefonon is tájékoztatást kap a Vásárló a várható szállítási időről. (Kisebb termékek esetén, melyeket futárszolgálat szállít, ott csak e-mailes, és/vagy SMS értesítés várható.)

Szállításról általánosságban elmondható, hogy a készleten lévő termékeket maximum 15 munkanapon belül eljuttatjuk Önhöz. Amennyiben gyártani, vagy rendelni kell az Ön által választott terméket, úgy annak elkészülte, vagy beérkezési időpontjától számított maximum 15 munkanapon belül szállítjuk.

  
  



  

Vásárlók véleményei

 

Tisztelt Nyírbútor! Megérkezett a konyhabútor amit rendeltem, nagyon köszönöm Önöknek....

Fridrikné Gyuricza Judit

Olvass több vélelményt