GYIK
Mi történik miután leadtam a rendelésem, mikor kapom meg a megrendelt bútort?
Munkatársunk a lehető legrövidebb idő alatt, de maximum 2 munkanapon belül felveszi Önnel a kapcsolatot telefonon. Tájékoztatja a rendelés várható átfutási idejéről, szállításról. (Ha többszöri próbálkozásra sem érjük el Önt, akkor e-mail-es értesítést küldünk a kapcsolatfelvételről.) Ebben a státuszban még bármin lehet módosítani a rendelésben. Ha a telefonos egyeztetés alapján minden kérdéses pontot sikerül megbeszélni, akkor a megbeszéltek alapján visszaigazolásra kerül a rendelés email-ben is. Ezzel rendelése átkerül a "Függőben lévő rendelés" státuszból a "Feldolgozás alatti rendelés" státuszba. A visszaigazolás pillanatában a Vásárló, és Webáruház között kötött szerződés az Álltalános Szerződési feltételeknek megfelelően érvénybe lép.
Amikor a szállítók átveszik a terméket a Vásárló e-mail-es értesítést kap, mely tartalmazza a szállító elérhetőségét is, de szállítás előtt egy nappal telefonon is tájékoztatást kap a Vásárló a várható szállítási időről. (Kisebb termékek esetén, melyeket futárszolgálat szállít, ott csak e-mailes, és/vagy SMS értesítés várható.)
Szállításról általánosságban elmondható, hogy a készleten lévő termékeket maximum 15 munkanapon belül eljuttatjuk Önhöz. Amennyiben gyártani, vagy rendelni kell az Ön által választott terméket, úgy annak elkészülte, vagy beérkezési időpontjától számított maximum 15 munkanapon belül szállítjuk.
Általában munkaidőben 7.00-18.00 óra között szállítanak, és érkezés előtt 1-2 nappal telefonálnak, továbbá igény esetén fél órával érkezés előtt is telefonálnak. A munkaidőn belül konkrét szállítási időpontot előre nem tudunk megjelölni, az minden esetben a szállítások aznapi logisztikáján múlik. Webáruházunktól a kiszállítás előtt, fog kapni egy e-mailt, amely tartalmazza a szállító munkatárs telefonszámát, amelyen keresztül akár Ön is közvetlenül tud egyeztetni a szállítás várható időpontjáról, kivéve MPL.
Hogyan kaphatok készletinformációt?
Általában készletinformációt nem adunk ki, csak ha érkezik be egy rendelés. Ez természetesen a vásárló részéről nem jár még ebben a fázisban kötelezettséggel. A rendelés beérkezése után maximum kettő munkanappal jelentkezünk telefonon minden esetben, és tájékoztatjuk minden fontos tudnivalóról, és csak akkor élesítjük rendelését amennyiben minden megfelel Önnek. A készletinformációt azon egyszerű okból nem közöljük a rendelés beérkezése előtt, mert az így kiadott információ nagy valószínűséggel megváltozhat mire a vásárló leadja a rendelését, és mi felvesszük vele a kapcsolatot. Utána persze jogosan mondhatná, hogy valótlan információt közöltünk. Ezt próbáljuk elkerülni.
Behozzák, felhozzák a bútorom az emeletre?
Nem, a behordást alaphelyzetben nem tartalmazza a szállítási költség. Szállító munkatársunk alap helyzetben házhozszállítást végez és további anyagmozgatásra a szállító nem kötelezhető, de plusz díjért megoldják a behordást, és az emeletre történő felhordást is. Felhordási igényét jelezni kell legkésőbb a szállítás előtti napon, mert a szállító kollégák úgy készülnek.
Kérjük győződjön meg arról (mérje le!), hogy a bútor föl fog férni a lépcsőházban, be fog férni a liftbe, bejárati ajtón, illetve el fog férni a lakásában.
Amennyiben nem, ez nem az eladó felelőssége. A szállító kollégák addig pakolják a bútort ameddig az elfér.
Ezen túl az eladó, szállító nem felel a padló és a fal egyenetlenségéért sem, és ennek korrigálása nem az eladó, szállító feladata!
Tájékoztatjuk a kedves vásárlóinkat, hogy házba szállítást ablakon, erkélyen keresztül illetve csigalépcsőn nem végzünk!
Kapok szállítás előtt értesítést?
Igen. E-mail-es értesítés minden esetben megy a webáruházból, de a legtöbb esetben a szállítást megelőző napon telefonon is tájékoztatják a kollégák. Telefonos értesítés csak kisebb termékeknél marad el, mint például forgószékek, amit futárszolgálat szállít.
Hogyan alakul a szállítási díj több termék vásárlása esetén?
Azokat a termékeket, ahol ingyenes szállítás van feltüntetve ingyen szállítjuk. Ha több olyan terméket vásárol ahol szállítási díjat számol a rendszer, ott igyekszünk kedvezményes díjat kalkulálni, és ezt még a rendelés élesítése előtt telefonon közöljük. Ha ingyenes szállítással rendel egy terméket, és mellé még vásárol szállítási díjat tartalmazó terméket, akkor a szállítási díjas termék szállítása nem lesz ingyenes. (Sarkított példa: Rendel egy cipőpolcot 6.900 Ft-ért ingyenes szállítással. Ehhez, ha vásárol egy ülőgarnitúrát amit 20.000 Ft-ért szállítunk, azt nem tudjuk hozzátenni ingyen.)
Szállítási díj ingyenes szállításnál.
Az ingyenesen szállított termékeknél is megbomlik a végösszeg egy szállítási díjra, és termékdíjra. De nem kell megijedni, ez a végösszeget nem érinti! A bontásnak adminisztratív okai vannak, mivel a szállítási díjat minden esetben a fuvarozó felé kell megfizetni, és ezt a számlát a fuvarozó cég állítja ki.
Én magam el tudom-e szállítani a megrendelt bútoromat?
Amennyiben az Ön által megrendelt terméket személyesen szeretné elszállítani, átveheti a nyírbátori telephelyünkön. A rendelés élesítése előtt minden esetben jelentkezik munkatársunk telefonon tájékoztatás, egyeztetés céljából. Árukiadás hétfő - péntek 8:30-16:30, szombat 08:30-11:30.
A személyes elszállítás során a bútor megóvása érdekében a csomagoláshoz, rögzítéshez szükséges anyagokat a vevő maga biztosítja. (pl.: pléd, karton, szivacs). A személyes szállítás esetén a cég nem vállal felelősséget a szállítás során keletkező károkért. Tájékoztatjuk, hogy a személyes átvétel során minden esetben a vevő felelőssége és feladata az áru gépkocsin való elhelyezése.
Hogyan szállíthatom, mozgathatom a bútort? A bútort szedje szét elemeire,és így jól lehet mozgatni. A mozgatás során kérem emelje meg a bútort, mert a lábak nem bírják az oldal irányú terhelést.
Mikor fog elkészülni a bútorom?
Erre nem lehet egyértelmű választ adni, mivel nagyon sok gyártóüzemmel, nagykereskedelmi partnerrel állunk kapcsolatban, és a gyártási idők is eltérőek. A rendelés élesítése előtt minden esetben jelentkezik munkatársunk telefonon tájékoztatás, egyeztetés céljából. Itt még rendelése függő fázisban van, így Ön még minden kötöttség nélkül módosíthat rendelésén.
Lemondhatom a megrendelt bútort?
Tájékoztatjuk, hogy megrendelését 24 órán belül van lehetősége átgondolni, módosítani. Azon túl megrendelését feldolgozzuk, továbbítjuk a gyártó felé, s megkezdődik a gyártás. Innentől kezdve szolgáltatást biztosítunk melyet már nincs joga lemondania. Amennyiben ezt mégis megteszi, úgy a Polgári Törvénykönyv szerint járunk el. Minden megrendelés lemondást 24 órán belül írásban kérünk.
A bútorok összeszerelt állapotban érkeznek, vagy lapra szerelten?
A bútorok többsége elemenként összeszerelt állapotban érkezik. Szerelést általában csak az ajtónyitó gombok felhelyezése igényel, ahol ügyeljen arra, hogy a csavarokat nem szükséges nagy erővel meghúzni. A bútor beállításánál a padló esetleges egyenetlenségeit hézagolással állítsa (fa vagy műanyag ék), az ajtók pontos működésének alapfeltétele a jó beállítás. Végül az ajtók apró nyitási rendellenességeit a kivető pántok állító csavarjával korrigálhatja. Ezt ha nem ismeri, akkor a szállító kollégáktól kérdezze meg, és szívesen megmutatják.
Lapraszerett bútor összeszerelésének pár fontosabb mozzanata, amit elszoktak rontani:
Ha tiplit kell beüssünk egy lyukba, akkor azt elsőnek mindik a bútorlap, vagy alaktrész élébe üssük. Ha a laprészbe ütjük, akkor nagy valószínűséggel elkövethetjük azt a hibát, hogy túl erősen ütünk rá, és átszakadhat a szín laminálás, ezzel helyrhozhatatlan kárt okozva az alaktrészben.
A hátfallemez felszerelésekor a feltenni kívánt darad mindig legyen derékszögben, hacsak a szerelési rajz másként nem rendelkezik. Ezt legtöbbször könnyedén megtudjuk oldani, ha a két átlót egyenlő méretre állítjuk a bútordarbnál.
Minden megtalálható az Önök bemutatótermében ami a honlapon szerepel?
Természetesen nem, de igyekszünk a legtöbbet forgalmazott termékekből raktáron is készletezni Készletinformációt a legegyszerűbben úgy kaphat, ha elhelyezi a kívánt bútorra vonatkozó rendelést a webáruházban. Munkatársunk maximum kettő munkanapon belül jelentkezik telefonon tájékoztatás, egyeztetés céljából, és itt már konkrét adatokat tud mondani Önnek a készletről. Ebben a függő rendelési fázisban Ön még módosíthat a rendelésén, itt még semmilyen kötelezettség nem terheli. Rendelését csak akkor élesítjük, ha arra Ön is beleegyezését adta.
Áraink ÁFA-s árak?
Igen áraink tartalmazzák az Általános Forgalmi Adót. (Egyes szállítópartnereinknél előfordulhat, hogy a szállítási díjról AM számlát állítanak ki, ezt a céges vásárlók vegyék figyelembe.)
„Győrbe” is ennyiért szállítanak?
Igen, a feltüntetett szállítási költségek országosan egységesek.
Szükséges-e előleget utalnom?
Általában ez nem szükséges, de a megrendelés élesítése előtt, a telefonos visszaigazolás során tájékoztatja munkatársunk amennyiben szükséges utaljon. (Általában egyedi színkombinációs, nagy értékű, különlegesebb összeállítású megrendelés esetén.)
Hogyan használhatók az Önök által forgalmazott bútorok? Az Ön által vásárolt szekrénysor, valamint kiegészítő kisbútor a szokásos hazai körülmények közötti beltéri használatra készült. A terméket száraz, enyhén és csak alkalmilag nedves helyiségben ajánlatos használni. Óvjuk a sugárzó hőtől, erős napfénytől, a gyakori páralecsapódástól. A felületet óvjuk a karcoló, súroló, vágó behatásoktól, a meleg tárgyaktól és különösen a vegyszerektől. A bútor rendeltetésszerű használatától eltérő okokból adódó meghibásodások nem minősülnek garanciális hibának, és minden általunk forgalmazott termékre vonatkozik.
Hogyan kérhet árajánlatot?
Árajánlatot az alábbi két módon kérhet tőlünk:
1., A legegyszerűbb mód, ha a kiválasztott terméket, termékeket a webáruházban a kosárba helyezi, és lead egy rendelést. Amennyiben nem talál olyan terméket amilyet szeretne, vagy valamilyen módosítást szeretne, abban az esetben az elképzeléséhez legközelebb álló terméket tegye a kosárba. Észrevételeit a rendelés folyamán a "Megjegyzés - Üzenet a webáruháznak" rovatba írhatja bele. Itt jelezheti számunkra azt is, ha csak egy kalkulációt kér. Miután elküldte számunkra a rendelést, az még nem egy élő rendelés. Igyekszünk mielőbb, de maximum két munkanapon belül egyeztetni Önnel telefonon. Ha itt sikerül mindent megbeszélnünk, és Önnek is megfelel az ajánlatunk, akkor a megbeszélteknek megfelelően visszaigazljuk írásban, és ekkor a rendelése élesítésre kerül. Ha esetleg ajánlatunk nem nyeri el tetszését - ami nem jellemző - akkor kérésére akár töröljük is rendelését, ami természetesen nem jár semmilyen kötelezettséggel.
2., Emailben is kérhet ajánlatot, de itt nagyobb átfutási idővel kell számolni, mert ezekkel a megkeresésekkel szemben előnyben részesítjük a webáruház felületen beérkező megkereséseket.
Honnan tudom, hogy jobbos, vagy balos állású sarokülőgarnitúrára van szükségem?
Alap helyzetben a termékről megjelenő főkép alapján megegyező, vagy ellentétes állásról beszélünk.
Ezen kívül meghatározható még úgy is, hogy a sarokülő ágyazható (álltalában hosszabb) oldalával szemben állva, jobbra, vagy balra esik a sarokrész. Ha bármilyen kétsége merülne fel, úgy a rendelés végén a megjegyzésben tüntesse fel, vagy a rendelést követően a telefonos visszaigazolásnál jelezze.
Honnan tudom, hogy jobbos, vagy balos állású a konyhabútor sarokeleme?
A konyhabútor sarokelemének állását úgy határozzuk meg, hogyha szemben állunk a sarokelemmel, akkor látunk egy ajtót, és mellette egy "vakrészt". Amelyik oldalra eseik a vakrész, olyan állású az adott sarokelem. Vagy a sarokelemen lévő ajtón, melyik oldalon van a pánt, az meghatározza az állását. (Ugyanbba a sorokba mind a két tipusú sarokelem betehető, csak a jobbosnál jobb oldali falra esik a 60 cm-es oldal, míg a balosnál bal oldalira.)
Mi az a szokli?
A bútorok készülhetnek lábbal, vagy szoklival. Konyhabútoroknál ez az alsó elem magasságán nem változtat.
Hogyan ápoljam, tisztítsam a textilbőrös ülőgarnitúrámat, kanapémat?
Ezúton szeretnénk felhívni minden kedves vásárlónk figyelmét arra, hogy amennyiben textilbőr huzattal értékesített terméket vásárolt, hogy csak és kizárólag nedves pamut kendővel vagy az általunk ajánlott és tesztelt Stoffinet márka néven futó textilbőr ápoló kárpittisztító spray-el kell a bútort kezelni. Minden más esetben a jótállás érvényét veszti! Erről a termék jótállási jegye mellé egy tájékoztató nyomtatványt is kap.
Nem fogom tudni összeszerelni a tolóajtós gardróbszekrényemet. Kérhetek segítséget?
Természetesen kérhet, de összeszerelést a szállító kollégák leterheltsége miatt nem minden esetben vállalunk. Szerelési igényét a megrendelés folyamán a „Megjegyzés” lehetőségnél jelezze, és a telefonos visszaigazolás során kollégánk tájékoztatja a kapcsolódó díjakról. Kérem ennek szíves megértését.
A gardrób szekrények egyben vannak?
A gardróbok általában elemekre vannak bontva.
Plusz polc gardrób szekrényekbe, szekrény elemekbe hogyan?
A legtöbb szekrénybe tudunk biztosítani plusz polcot. Ennek igényét elég beleírni a rendelés folyamán a "Megjegyzés" rovatba. Amennyiben plusz polcot külön vásárol, úgy hogy ezt nem tudja a rendelés folyamán külön opcióként választani a termék adatlapján, úgy a szekrény belső elrendezése nem változik, hanem pluszban kapja a polcot, polcokat. Amennyiben tudja választani opcióként a rendelés folyamán a plusz polcot, polcot-fiókot, abban az esetben az ár már úgy van kikalkulálva, hogy a polc, polc-fiók a vállfa helyére kerül, így a rendszer már úgy számolja az árat, amit Ön is lát, hogy a vállfát nem kapja meg, hanem annak helyére kerül a rendelt polc, polc-fiók. Ez világosan látszik a rendelésből is, hogy például egy gardróba plusz 3 polc 2 fiók opciót választ a szélső elmbe, akkor az ott lévő rudakat, már nem kapja meg, hanem helyette kapja a választott elrendezést. Ha a "Megjegyzés" rovatban jelzi, hogy plusz polcokat kér, abban az esetben megmarad az eredi elrendezés, és pluszba kapja a polcokat, de az így alakuló ár drágább lesz mint az opcióként válaszható ár, mivel itt nem kerül kivonásra az eredeti belő elrendezés, hanem ezt is megkapja.
A fogantyúk, lábak változtatásának a jogát fenntartja a gyártó. Ez nem képezheti reklamáció alapját.
Hogyan kereshetek egy bizonyos terméket?
Ha szeretne egy bizonyos terméket keresni, kérjük használja a kereső modult, a weblap fejlécében. Irja be a keresett információkat és ha ezek léteznek a weblapon, megjelenik egy lista a keresés eredményével.
Rendelhet egy cég a webáruházból?
Igen, NYIRBUTOR.HU (nyirbutor-hu.shopmania.biz) fogad rendeléseket cégek részéről is. Ahhoz hogy számlát kapjon a cég helyes adataiva, kérjük töltse ki a kért mezőket a regisztráció folyamán vagy a rendelés folyamán.
Mit tegyek ha akarom hogy a rendelésemet egy másik cimre küldjék mint a regisztrációban használt cimre?
A termékek kosárba adása és igazolása után, a rendszer lehetőséget ad arra hogy egy másik cimet irjon be a rendelés kiszállitása érdekében.
Nem emlékszek már jelszavamra. Mit tehetek?
Ha nem emlékszik már jelszavára, kérjük használja a Elfelejtett jelszó visszaszerzése opciót, amit a Bejelentkezés lapon megtalálhatja.
Hogyan módosithatom a felhaszáló fiókomban lévő információkat?
Ahhoz hogy módositsa a felhasználó fiókjában lévő információkat, kérjük jelentkezzen be és használja a Fiók frissitése opciót, a Fiókom részlegben.
Szükségem van felhasználói fiókra ahoz hogy tudjak vásárolni?
Ha rendelni szeretne ezen a weblapon, akkor létre kell hozzon egy felhasználói fiókot (regisztráljon). Regisztrálhat akár a termékek kosárba tevése után is. Ezen kívül van egy gyors rendelés lehetőség is, mely nem jár regisztrációval.
Láthatom rendeléseim történelmét?
Rendelései történelmét megtekintheti a weblapon, a Rendelés követése részlegben.
Szerenék más információkat is kapni, amit a weblapon nem találok meg. Mit tehetek ebben az esetben?
Ebben az esetben, kérjük vegye fel a kapcsolatot velünk a Kapcsolat űrlap segitségével.